El punk rock català de Crim arriba a Alacant
Catalunya sempre ha sigut terra de grans grups. Amb una indústria forta, han aconseguit crear un gran arrelament i una comunitat sòlida que els envolta. Una de les facetes més potents d’esta indústria catalana sempre ha sigut el punk rock.
Sens dubte, si parlem de punk rock català hem de nomenar Crim. És un dels grups més mítics de l’estil. Amb lletres agressives, melodies enganxoses i una forta crítica social, porten 15 anys abanderant el gènere amb una proposta molt interessant.
A partir del 20 de febrer s’embarquen en una nova gira que els portarà a tocar en moltes ciutats de l’Estat espanyol. En esta gira presentaran Futur Medieval, el seu últim treball publicat. Logronyo, Lleida, Saragossa, Oviedo o Salt seran algunes de les localitats que recorreran en els pròxims mesos.
La parada a Alacant tindrà lloc el pròxim dissabte 14 de maig. Tornaran a la Sala Marearock, lloc que ja visitaren en la seua última gira, aconseguint oferir un gran concert que va tindre el públic enganxat des del primer moment en què pujaren a l’escenari.
Pots fer-te amb les teues entrades ací.