La KaliNord celebrarà el seu 30é aniversari amb una festa pel valencià
Si parlem d’organitzacions esportives de la ciutat d’Alacant, cal mencionar la KaliNord. El grup d’aficionats del HLA Alicante complirà enguany 30 anys al peu del canó. Tres dècades animant sense parar l’equip del seu cor, però també de lluita social i d’organització constant.
Trenta anys no són poca cosa. Alacant és una ciutat on les organitzacions sovint troben moltes dificultats, i històricament els col·lectius populars han hagut de superar nombrosos obstacles. Tot i això, la KaliNord ha aconseguit, des dels seus inicis, sobreviure, créixer i fer-se sentir.
Per a celebrar este aniversari han organitzat una Festa pel Valencià. El pròxim divendres 13 de març, la mítica sala alacantina Marearock s’omplirà de gent gaudint de la cultura valenciana, demostrant que continua ben viva gràcies a col·lectius com KaliNord.
Amb un gran cartell, grups i artistes de tot el País Valencià conformen una proposta atractiva i variada. Mawela, Manyacaes, Arre AK i Jazzwoman protagonitzaran una jornada de música, festa i reivindicació. Perquè Alacant és, ha sigut i serà part del País Valencià.
Compra les teues entrades per a la festa ací.